onsdag 19 december 2012

4:e natten...


I natt var det 4:e natten med hosta typ var tredje sekund från lille Robin kroppen.. Stackars liten! 

Det låter nu som att hostan kommer längre ner ifrån magen. Andningen är dessutom lite snabbare. Han har fått läkartid idag, så vi förhoppningsvis kan utesluta lunginflammation. 

Febern går upp och ner.. När han fått febernedsättande springer han runt som en liten duracell kanin. För att efter en stund helt plötsligt bara lägga sig på golvet av ren utmattning. 

Igår låg han i soffan i stort sett hela dagen. Förutom några timmar på morgonen då han fick följa medoch lämna Hugo på förskolan och åka med mig till jobbet för att hämta lite papper etc så jag skulle kunna jobba hemifrån. 

Men det blev inte mycket gjort med varken jobb eller hem. Allt står still när man har en liten som mår  dåligt och är så slö och trött. Dessutom är jag själv så trött att jag inte orkar ta mig för något... 

Men snart kommer alla krafter tillbaka! och DÅ är det JUL!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar