måndag 10 december 2012

Trötter men glader..


Det har varit en helg i njutningens tecken...  Först Julfest med jobbet; 

Vad har jag i munnen? Jo, en passionsfrukt. Jättekul tyckte jag då.. ha haaa..




















Hela lördagen spenderade vi på stan med våra underbara vänner, Sofia, Jörgen, Linda, Andreas, Maria och Henrik. 

Det blev julklapps shopping, lite annan shopping, lunch och drink-stopp. Kvällen avslutades med en härlig middag på Puta Madre. 


Blev lycklig ägare till detta fina armbandet. (Fioruccii)


Snygga brudar!

Tjusigt par!









































Min underbara mamma hade hand om pojkarna hela helgen! På söndagen möttes vi upp hos min mormor. 
Vi letade upp en fin gran (hyfsat fin i alla fall), i hennes skog. 


Pojkarna tycke det var spännande och kul att få hugga vår egen gran :-)


Vi blev bjudna på god lunch hos mormor och Olle. Sedan for vi hem. 


2:a advents-söndagsmiddagen bestod av pizza från San Remo och HELA familjen var samlad.





















Idag har jag hämtat min nya bil! En Toyota Prius + (hybrid kombi). Den är så himla fin! OCH underbar att köra! 

Kul att vara Toyota ägare igen! 


Kolla in va fräckt! Hastighetsmätaren på vindrutan (som en projektor).



Nu är jag tjött, så tjött..... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar