söndag 20 januari 2013

Helgen..

Då var även denna helgen snart till ända. Tiden går så fort när man har kul.

Igår for vi en sväng till stan efter en lugn och lång morgon. Min favoritparfym hade tagit slut så jag behövde köpa en ny. Jag älskar denna fräscha doft;




Barnen fick köpa sig varsin "Monster Truck" och jag kände att jag bara var tvungen att köpa denna snygga T-shirt från American Vintage; 


Jag gillar färgen.


På kvällen igår var vi bjudna till Richard på middag. Han bjöd på "Flygande Jacob" och till efterrätt blev det Gino (ugnsgratinerade frukter med vit choklad). Det var mycket gott och trevligt! 

Barnen kollade på film och fick godis :-) 


Idag körde jag ett intensivt förmiddags pass på gymmet - "Fit for skiing". Detta ska jag försöka köra varje söndag. Då kommer jag nog att vara i riktigt god form för backarna i Sälen vecka 11. 

På eftermiddagen idag fick vi besök från våra Kungsbacka vänner, Tina, Fredrik, Isak och Livia. 
Vi käkade Spagetti och köttfärssås. Till efterrätt blev det Hallonmousse med runda chokladkex pinnar; 





Det har alltså varit ytterligare en underbar, kul, njutningsfull och härlig helg! 

Nu ska jag fortsätta att läsa boken, "Femtio nyanser av honom". Jag har börjat komma in i den nu och det blir allt svårare att slita sig ifrån den. 


God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar