tisdag 1 januari 2013

Välkommen 2013

Då var det 2013 nu då.. Har du haft ett fint Nyår?

Vi hade ett riktigt trevligt Nyårsfirande hos våra vänner i Kungsbacka.

Startade med en tidig skål och tilltugg..


Jag och Tina, min fina barndomskamrat.

Barnen lekte och lekte...

Mitt <3

Härlig dukning!


Middagen var helt ljuvlig! Den njöt vi av när barnen hade somnat. 

Förrätt: Grillade pilgrimsburgare med lime och koriander.

Huvudrätt: Otroligt gott och mört älgkött, sås, potatisgratäng,
sparris och rödbetor.

Efterrätt: Gino (färska frukter gratinerade med vit choklad,
mandelmassa och hasselnötter. Till det vaniljgalss.

Martin och Tina.
Jag och Freddan.



12-slaget....


Så här mysigt sov vi i natt (dvs den lilla delen av natten som vi sov). Jag låg och kramade om underbara vovven, Noi som kom och la sig framför mig. Bakom mig låg Robin och snarkade.. Myyysigt!!



Även idag har vi blivit ompysslade av våra vänner. God frukost, utelek för barnen, bad och en smarrig lunch innan vi begav oss hemåt.


Noi, Hugo, Isak och Mio.


Idag har det varit en mycket lugn dag (som för dom flesta av oss). Men nu är jag seg och trött så nu blire sängen..

Ha de gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar