fredag 22 februari 2013

Fredags sång..

Hej vännen!

Dom senaste två dagarna har jag varit hemma med barnen eftersom Robin haft magsjuka. Hua, jag som har värsta magsjukefobin. Men det har faktiskt gått bra ändå. Jag börjar väl vänja mig. Han var så duktig och spydde i en spann. Min lille 2,5 åring :-)

Jag själv har nog haft en släng av det i form av trötthet, ont i magen och allmänt dåligt välbefinnande.
Men det är verkligen på bättringsvägen. Skönt. Håller nu tummarna för att Hugo och Martin ska klara sig.
Robins aptit har börjat öka igen och han vill äta allt och mycket. Men jag försöker få honom att inte äta så mycket på en gång. Svår uppgift. Men han bara skulle ha Pan pizza till middag (envis som han är) och då gav jag honom lite Proviva blåbärsdryck som kompensation. Hoppas magen håller :-)

Robin bjöd på härlig skönsång så här på fredagseftermiddagen;






Jag nu ser fram emot en härlig kväll med lite gott vin, kräftor och räkor.





Ha en riktigt skön helg alla goa människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar