söndag 17 februari 2013

Medicine man..

Hallå min vän. Har du haft en fin helg?

Efter en helt underbar torsdags kväll med min man i kärlekens tecken, började jag på fredagseftermiddagen bli matt och småfebrig.
Sedan dess har jag legat däckad nästan hela helgen, förutom en kort tur upp i bergen med pojkarna för att få en nypa luft.
Jag har inte haft så mycket feber men känner mig helt matt och slö i kroppen. När jag står på benen så känns det som att dom kommer vika sig.
Nu känner jag mig bättre och HOPPAS att denna natten kommer göra susen.

Jag gjorde en bärdrink till kvällsmat idag. Medicine man heter den (passande nog);

2 stora glas;

2 dl tranbärsjuise
4 msk granatäpple juise
4 msk havtorns juise
1dl kallt svart te
4 msk frysta, tinade blåbär
2 dl kolsyrat vatten
Is



Som sagt torsdagskvällen var i alla fall riktigt, riktigt mysig!!




Vi njöt av en god middag på "Magnus & Magnus". Hade bokat loftet så vi kunde vara lite för oss själva och spana ut över restaurangen då och då.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar