lördag 11 maj 2013

Pustar ut lite..

Hej min vän!

Det har varit några hektiska veckor. Mycket arbete inför en miljörevision som vi hade i går. Så när den var över så gick luften ur mig.. Nu är det skönt att bara få pusta ut lite..
Revisionen gick toppenbra och det känns ju helt underbart med tanke på allt arbete jag lagt ner på detta :-)
Dessutom kom bihålsinflammationen tillbaka för ca 1 vecka sedan så det har varit jobbigt med trycket i huvudet och kinderna. Nu är jag lite bättre men har fortfarande tryck kvar över ögonen.
Det är nog 3:e bihålsinflammationen hittills i år :-(

Glad men lite trött tjej på kontoret igår.. 


Vi hade egentligen planerat att åka ut med båten i helgen men eftersom det blåser lite väl mycket så bestämde vi oss för att vara hemma istället.

Nu är Hugo, Martin och Claes iväg och kollar på fotbollen. HEJA IFK!
Jag fick precis dessa härliga bilder;

Hugo och Claes. 




Jag och Robin har varit ute och njutit i det fina vädret. Vi har hoppat studsmatta, plockat blommor, lekt med Julia och njutit av en god "mellis" i form av färskt bröd med manchego ost och tryffelsalami, inhandlat i Saluhallen.
Robin är lika förtjust i tryffelsalami som jag :-)



Robin har också gjort en egen sång som han har sjungit flera gånger idag. Jag kände att jag bara var tvungen att filma honom...



0:53







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar