söndag 2 juni 2013

Härlig Glädjeresa!

Vi hade en toppen dag och kväll  i går på det årliga välgörenhetsprojektet Glädjeresan!
Charlotta och hennes pojkvän, Martin passade pojkarna från kl 10 på förmiddagen så jag och Martin åkte in till stan i god tid innan auktionsstarten för att njuta och slappa i det underbara vädret.

Vi mötte upp några goa vänner innan auktionen och satte oss på en uteservering för att svalka av oss med lite dricka i solen;



Jag hade på mig en bolero från Plain Vanilla,
slitna vita jeans och halsband från Fiourucci.
Linne från Zara.
En stor eloge till Lasse Kronér och Claes Malmberg som står på scenen
i så många timmar och ändå har sådan positiv energi och stort engagemang!
Men framförallt till alla som arbetar inför detta projekt.
Jag vet ju själv hur mycket arbete det ligger bakom. MYCKET ARBETE!


Jag vet inte den exakta summan som kom in under dagen och kvällen men över 300 000 i alla fall. KUL!! 


Jag, alltid lika glada och goa Ewa-Lill och Tommy.

Avslutade kvällen på Mr P med "några" Aperol drinkar...  :-0

En lika suddig bild som det var i mina ögon i denna stund.. 

Strax därefter satte vi punkt för kvällen. Det kanske blev 1 eller 2 drinkar för mycket... Men vad gör det en sådan härlig dag?! 

Charlotta och Martin hade varit fantastiska med barnen! Dom hade badat i poolen, ätit glass, tacos, byggt med lego och läst sagor :-) 


Idag har det inte blivit så mycket gjort. Max (kompis på Robins förskola), har varit här och lekt en stund. Sedan sov jag en lååång stund tillsammans med Robin mitt på dagen. 


Till middag blev det pizza ute i solen på altanen.


Hoppas du också har haft en bra helg! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar