måndag 24 juni 2013

Midsommar 2013


Jag har nu "landat" efter en härlig midsommarhelg med båten på Käringön. Vi har haft det jättemysigt men jag måste erkänna att jag är lite trött ;-)
Det är ju inte bara till att slappna av när man har två pigga, nyfikna och högljudda barn.
Flytvästar på och aldrig släppa blicken från dom. Dom vill nästan hela tiden SPRINGA på bryggan och klättra runt båten. När dom somnat så har jag varit rätt så trött.. Men ÄLSKAR ändå båtlivet! Det är så skön luft vid havet och vi har allt hunnit umgås med lite härliga vänner mellan varven.

Krabbfiske.


Midsommarlunch..


Johan var en av barnens favoriter denna helgen :-)


Sara var en annan favorit :-) 


Vi badade... 

.. och jag hittade en midsommarklänning på MillaMi..
(naturligtvis :-). Denna är designat av Pernilla Wahlgren.  



1 kommentar:

  1. Underbara bilder, du är så vacker i Pernilla Wahlgren-klänningen!
    I sommar är det jag som ska ut dit och kika på Millami, har hittilss bara handlat från deras webshop, hjälp vad mycket fint de har!

    Kram på dig!

    SvaraRadera