söndag 20 oktober 2013

Grymmaste festen!

Igår var vi på grymmaste festen hos våra vänner Sofia och Jörgen. Dom bjöd på en storslagen fest! Många härliga och glada människor, massor av go musik, mat och dryck.

Innan var jag på förfest hos deras grannar och Martin var på förfest i ett annat hus.

Henrik och Karl-Johan. Stiliga män.

Förfest "tilltugg"... 


Snyggaste värdparet, Jörgen och Sofia!


Partybrudarna. Linda, Jenny och jag. 


Jag, Sofia och Maria. 

Maten var gudomlig!
Det bjöds på Sushi, kycklingspett, dumplings och olika härliga sushi sallader. 

Musik quiz. Detta är det blåa laget bord som du kanske förstår :-) 

Sandra gillade mina skor :-)

Jag och min man! 

Vi tog vårt förnuft tillfånga och la oss i tid (runt 01.30 tiden). Jag hade egentligen gärna velat svänga runt lite till på dansgolvet men vilken tur det var att jag var såå himla förståndig. 


...för i morse var jag hyfsat pigg. Fick ju
flera timmars skönhetssömn. 


I eftermiddags kom mamma, mormor och Olle på middag. Dom kan inte komma till Hugos 5-års kalas på onsdag så därför kom dom och firade honom idag. 

Vi bjöd dom på kycklinglårfiléer, meed gräddstuvad broccoli och ris. 

Sedan blev det tårta, kaffe och sång för den blivande 5-åringen. 


Olle, mormor och Hugo. 


Jag är så nöjd och glad över denna roliga och mysiga helgen. Men nu känner jag hur tröttheten kommit ikapp mig. Så nu blir det sängen. Godnatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar