lördag 12 oktober 2013

Magisk.

Magisk kan man sammanfatta den här helgen hittills. Gårdagen spenderades tillsammans med underbart fina vänner! Vi hade så mysigt och skoj hela dagen, kvällen och nästan hela natten.

Efter en mysig dag med shopping och lunch spelade vi Beachvolley i Kviberg. Min vän Jenny, är väldigt duktig på Beachvolley så hon visade oss hur det skulle gå till. Det var skoj och svettigt! Måste göras om många gånger.

Bästa beach volley gänget!

Middagen avnjöt vi på Miss Sophie som ligger på Avenyn. Grymt god mat och trevlig atmosfär!! 
Kan verkligen rekommenderas! 



Jag åt ostar med tillhörande marmelad och knäckebröd till förrätt. Varmrätten var nog den godaste jag ätit på mycket länge- Triple Pork Sandwich. 


Porchetta, barbecue pulled pork med "pulled pork- dressing.
Picklad gurka och lök, med hembakat bröd, pomes och tryffelmajonäs. 


Jag och Jenny i taxin. Hon snyggade till oss lite med
hjälp av appen "Troll me" :-)  


Jag är såå lyckligt lottad att jag har så fina vänner. Ger mig massor av energi och glädje!!


Idag har vi varit ute nästan hela dagen i det soliga och varma vädret. Vi gjorde picnic och satte oss på berget utanför vårt hus. 

Vi mumsade på våfflor, varm choklad och bullar. Vår granne, Julia gjorde oss sällskap också.







Efter picknicken hade vi tillräckligt med energi för att kratta löv på trädgården och sopa altanen. 





Det var så varmt i solen att jag kunde gå i enbart linne.
Härligt!

Nu är barnen badade och äter kvällsmat. Strax blir det Natt saga för dom och sedan ska jag och Martin kolla på en action film som jag tror kommer att vara bra, "Olympus has fallen". Har du sett den?? 

Puss och Kram!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar