fredag 4 oktober 2013

Sjukstuga igen..

Hej Alla Fredags njutare!

Har helg känslan infunnit sig hos Dig? Inte riktigt här ännu men det börjar så sakteliga "lukta helg"..

Jag har varit hemma med både Robin och Hugo idag eftersom Robin spydde i natt och i morse.. Mest slem så vet inte om det är/var magsjuka eller bara slem som kom upp efter några dagar med väldigt rosslig och hostig liten hals.
Svårt att veta. Jag tror mer och mer på det sistnämnda.

Men jag tog det säkra före det osäkra och lät även Hugo stanna hemma från förskolan idag. För är det magsjuka så kanske det bryter ut även på honom.

Nu har han ätit fiskbullar och potatismos och druckit massor av "Farmor saft". Så jag tror att han är på väg tillbaka :-)

Robin gillar att bli ompysslad och sa precis;
"Mamma- jag ÄLSKAR att vara magsjuk, för då får man dricka Farmor-saft med sked" och jag ÄLSKAR det". 

Min gullunge!

Något annat roligt som han sa igår till Martin var;
"Pappa, har du jobbat idag? (Jaa, svarade Martin). Kan jag få pengar då?! "


Jag startade i alla fall min dag med ett stort glas färskpressad juise och 8 hela vitpepparkorn.

4 äpplen, 1 päron, 1 kiwi, 1 bit ingefära i juisepressen
= Njutning! 



Vill Önska Dig en riktigt skön och mysig helg! 


Pussar & Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar