söndag 10 november 2013

Pappas dag och mysigt kalas!


Har du haft en fin helg? Vi har haft en riktig myshelg!

Igår gick vi på Bio och kollade på filmen "Flygplan i 3D". 

Två "muppar" :-) 

I dag har vi firat PAPPA..Barnen har firat sin och jag min.


Barnen väckte Martin i morse med varsin present och teckning. 

Sedan var vi hos frissan och barnen fick sig lite coolare frisyrer.. och hamburgare :-)




Därefter for vi på kalas hos barnens kusin Rasmus som precis fyllt 5 år. Passade samtidigt på att fira min kära, fina Pappa på hans dag. 


Hugo med sin fina kusin och kompis, Rasmus. 

Jag och Pappa <3

Något som är lite lustigt det är att det i början av veckan låg 2 st barnböcker i vår brevlåda. Ingen lapp eller namn på och i morse låg det ytterligare 2 barnböcker i brevlådan. 
Jag förstod efter vårt Mc Donalds besök idag att böckerna kommer därifrån. Men VEM har lagt dom i vår brevlåda? Och varför har man inte skrivit någon lapp vem det är ifrån?? Jag vill ju kunna tacka den personen. Barnen älskar böckerna! 




 

Nu ska det laddas inför en ny härlig vecka! God natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar