fredag 20 december 2013

Ännu mera glitter :-)


Nu har jag varit och fixat naglar och fransar hos bästa syster, Sanna på Nail Shape.

Denna gången blev det glittriga naglar i guldrosé. Blandat guld och rosa glitter. Det blev LOVELY!!!




Passar perfekt till med mina nyinköpta Pumps! 

Köpte dessa på Brandos.se för 319 kr (ord.pris 1049 kr). 


Påfyllda fransar och röda fredagsläppar :-)

Innan frans påfyllningen. Ser jättetrött ut!!


Så här dagarna innan jul börjar jag att köra med Detox kaffe innan 1-2 middagar varje dag. Smakar Kaffe Latte och ska vara utrensande och bidra till att man inte orkar äta så mycket mat. Får mig att dra ner på portionsstorlekarna (som i normala fall är gigantiska).





Nu är Martin iväg och hämtar Hugo hos mamma och pappa. Han har haft riktigt mysigt där!

I kväll blir det Tapas! Jag har köpt lite olika goda ostar såsom Stilton, Camenbert och Gruyert. Även Parmaskinka, Serranoskinka, oliver och surdegsbröd. Mmmm va gott det ska bli!

Idag är det "dan före dan före dan före dan före doppare dan"! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar