tisdag 14 januari 2014

Både dålig och bra dag.

Idag har det varit lite upp och lite ner. Dagen började med ett rejält utbrott från Robin. Han ville springa ut i snön i bara kalsongerna klockan 06.20. När jag sa att vi måste ta på oss kläderna först så blev han helt galen, skrek och gapade! Tillslut hade han ingen röst kvar, bara kraxade fram.. uuuuttttt.

Dessutom började han blöda i från munnen. Han hade skrikit så mycket så han bet sig i läppen.

Det var INTE roligt att lämna honom på förskolan. Han darrade av trötthet. Jag med!

Så när min arbetsdag började så var jag helt slut.

Men det har allt funnits lite ljusglimtar under dagen :-)

Barnens farbror, Peter hade med sig 3 påsar med leksaker till pojkarna. Påsarna var fulla med bilar, Ninja Turtles figurer, Batman, Spindelmannen och olika djur figurer. Barnen blev ju självklart helt överlyckliga!!



Lyxade även till dagens middag (Lax/sallad) med ett glas rött! En vanlig sketen tisdag :-)



Lyxade också till det med en härlig lermask medan Robin duschade. 



GlamGlow Tingling & exfoliating Mud Mask.
Ansiktet blir helt "baby-lent" efteråt. 

Dessutom gjorde jag Plankan Dag 29 4,5 minut! Samt mina dagliga 100 squats.

Men Robins dag avslutades precis som den började, med ett fruktansvärt utbrott IGEN!! Han fick för sig att han skulle ha välling efter middag, kvällsmat, tandborstning och saga. Men det fick han inte. 
Han somnade tillslut helt utmattad (för ca 15 min sedan). PUHHH!! 

Det gäller att ha energi och ork när man har en trotsig, super envis 3-åring! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar