tisdag 7 januari 2014

Tisdagsdrink med sting.


Jag har gett mig sjutton på att skippa kvällsmackorna för ett tag framöver. Men när hungern för en liten stund sedan slog till, så tog jag istället fram dessa nyttiga godsaker;


2 äpplen, 3 morötter och en liten bit ingefära. 

...och ca 10 sekunder senare så hade jag denna underbara drink i handen;


Ruggigt god och ingefäran ger lite sting. 

Den släckte faktiskt både hungern och törsten +ger mig lite extra vitaminer  :-)


Det har varit en bra dag med både arbete och träning.
Körde ett lunchpass med Xycling och Shape. Dessutom mina dagliga 100 squats och Plankan i 3 minuter.
Dag 22 idag.
Har skadat min armbåge men det gick att "uthärda" dom 3 minutrarna med en kudde under den värkande armbågen :-)

Invigde mina nya träningstajts idag!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar