tisdag 18 februari 2014

30 dagar!

Nu har jag precis gjort sista dagen på 30-dagars utmaningen.
Stenhård nästan daglig magträning i 30 dagar. Det har varit tufft! Men jag och min vän Sofia har peppat varandra varje dag, det har hjälpt mig otroligt mycket och nu märker jag verkligen resultat! Magen är mycket starkare och det känns att magmusklerna har växt lite. Jag kan verkligen rekommendera dig att köra detta mag schemat i 30 dagar! Det tar inte så jättemycket av din tid. Bara lite jävlaranama :-)


 

Så här ser schemat ut; 



Squatsen fortsätter jag med. Dag 64 av 100 avklarad idag. 


Nu ska magen få vila i en vecka, sedan ska jag och Sofia köra igång ytterligare en träningsutmaning. Får se vad det blir. 



Nu blir det lite gott te och "Breaking Bad". Jag och Martin är inne på säsong 2 i den serien. Spännande nu! 

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar