tisdag 25 februari 2014

Det luktar vår!

Vilket härligt väder det har varit i dag! Det luktar verkligen vår i luften nu. Åhh som jag längtat! 

Jag älskar mina nya vårnaglar; 






Gjorda av Stephanie Marin på Nail Shape.


Till barnens kvällsmat idag gjorde jag smoothie på banan, soyamjölk med vaniljsmak och frusna hallon.  Enkelt och väldigt läskande! 



Så nu kanske jag inte kommer bli sådär sugen som jag alltid brukar bli, på den där förbaskade kvällsmackan vid 21-tiden?!! 

Hoppas, hoppas för jag ska inte käka mackor varje kväll :-)

Jag har fått en mindre trevlig inflammation i övre delen av ryggen. Den senaste månadens magschema kanske var lite väl hårt för mig. Men envis som jag är så fortsatte jag att köra på trots att jag hade så vansinnigt ont den sista veckan. 
I fredags eftermiddag fick det bli ett läkarbesök då jag t.o.m hade ont i ryggen när jag andades. Inflammation blev konstaterat. Så nu tar jag det väldigt lugnt. 
Men squatsen kör jag varje dag ändå. Delar upp i flera gånger bara. Dag 71 avklarad idag. 

Goood kväll! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar