lördag 8 februari 2014

En liten tur på stan..


Idag har vi tagit en liten tur på stan. Martin köpte skidkläder och jag köpte ett underställ.
Om några veckor åker vi på skidsemester :-)



Nytt underställ av märket Kask.
Riktigt skön kvalitet!

Vi strosade runt i mysiga Haga. Käkade en god lunch och barnen fick välja varsin leksak i en trevlig liten leksaksaffär.





Hugo valde Star wars lego och Robin en klocka. Han har länge velat ha en klocka så nu äntligen fick han en.








Men när vi kom hem märkte vi att den inte fungerade så jag får åka in och byta den i nästa vecka :-(


Jag är idag väldigt, väldigt glad och lättad över lillasyrrans besked som hon fick av läkarna igår.  

Efter ett möte som läkar teamet hade, beslutade dom att avvakta med operation. Dom anser nämligen att det är mer riskabelt med operation än att låta tumören sitta kvar där den är.
Det betyder ju att dom anser att den inte är så "farlig" som det ser ut i dagsläget. 

Dom ska istället ha koll på den med jämna mellanrum. Dessutom hade den inte spridit sig i kroppen!! Det är ju toppen att efter en mardrömsvecka med ovisshet, få det beskedet. 

I kväll blir det Melodifestivalen och Tacos. Jag har lyssnat på alla bidrag och tror att resultatet kommer bli så här;

Direkt till Final;
-J.E.M med låten Love Trigger. Grymt bra upptempo låt!
-Sanna Nielsen med låten Undo. Klart bästa låten och sångrösten!!

Till andra chansen;
- Manda med låten Glow.
- Panetoz med låten Efter solsken.

Jag gillar Martin Stenmark också men låten var var tyvärr sådär bra..


Idag är jag på dag 20 när det gäller magövningarna, vilket betyder vilodag

Skönt, för nu känns det ordentligt i magen. 

I morgon (dag 21) blir det 90 situps, 130 crunches, 52 leg raises och 80 sekunder Plankan. Puhhh!

100 squatsen är i alla fall avklarade dag 54 idag. 

Å precis när jag skulle publicera detta inlägg, spydde Robin över hallgolvet!! Så det är väl magsjukan som kommit på besök....Min stora skräck och fobi.. Usch!! 

Men SKÅL då! ...och ha en Trevlig Kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar