torsdag 27 februari 2014

Ett litet paket..

Idag hämtade jag ett efterlängtat paket på väg hem efter jobbet. Paketet bestod av "Pomp de Lux" kläder till barnen som jag beställt på PDL partyt hos min vän Sofia förra torsdagen.

Barnen älskar kläderna och alla passade perfekt! KUL! Nu blir dom vårfina :-)

Likadana jackor storlek 104 och 122. 


Underbar fleece till Hugo. Han har en liknande i
en storlek mindre från förra året. Den får nu Robin
ärva.  

Mysiga "mjukis-jeans" och T-shirt till Robin. 


Byxor till Hugo. 

Hugo ville prova direkt.
Supersnygg färg på denna jackan!

Hugo har haft med sig sin kompis Vincent hem efter förskolan idag. Dom har haft såå trevligt och Robin har fått vara med och leka.


Nu blir det lite avrundning i soffan framför Breaking Bad och en kopp te. 

1 kommentar:

  1. Vilka fina kläder! Jag ska på PDL-party på söndag och hoppas att hitta alla fina vår/sommarkalas-kläderna till mina skrottar. Tänkte passa på att köpa skolavslutninsklänninen till Alida redan nu.
    Kramar!

    SvaraRadera