fredag 14 februari 2014

Puss & Kram!

Här kommer lite hjärtliga hälsningar från mig dagen till ära! Hoppas att din Alla Hjärtans Dag har varit fin så här långt och att du får en fantastiskt mysig kväll med din/dina nära och kära! 

Jag har haft en ledig dag och varit hemma med barnen. Vi hade sovmorgon och gick länge och myste i pyamaserna :-) . Robin känns nu ok. Han hade ont i halsen igår men idag verkar han pigg och är mycket gladare så det är ju ett riktigt gott tecken! 

Brorsorna gav varandra flera kärleksfulla kramar i
morse! 

Men vid lunchtid kom mamma och hämtade barnen. Så resten av denna eftermiddag och kväll skall spenderas bara med min älskade make. 

Jag har gjort mina dagliga squats och magövningar. Det känns så bra i magen nu. Mycket starkare! 

När mamma kom så fick jag detta av henne; 

TACK MAMMA <3 

Farligt goda chokladkulor som jag nu inte kan
sluta att äta :-)

Barnen önskade sig plättar till lunch och det fick dom! 


Till mamma och mig gjorde jag Banan-protein pannkakor.
Samma recept som jag skrivit ner i ett föregående inlägg men ca 2msk
proteinpulver i smeten också. Blåbär och riven vanilj på toppen! 

När min man kom hem så hade han med sig denna
vackra bukett till mig <3 

Ett vackert armband i blombuketten!  

Har haft en väldigt kärleksfull och härlig dag så här långt.. och nu fortsätter den!


Mamma; ha nu så mysigt med mina små Älsklingar!!! 


PUSS OCH KRAM PÅ ER ALLIHOPA!!! <3  <3  <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar