onsdag 19 mars 2014

Favorit i repris.


Nu har jag fått en ny färg på naglarna. Det blev en favorit i repris. Men lite extra "bling, bling" i form av puss munnar :-)

Tack käraste syster Sanna!


Färgen heter "Bright Magenta". 




Passade också på att göra en ansiktsbehandling i kväll. Min hy har varit väldigt glåmig och trist den senaste tiden så den behövde en ordentlig genomgång.

Jag brukar göra ansiktsbehandling 3-4 ggr/år på Salong Diva (Kungsgatan 9 i Göteborg). Hon som utför behandlingarna heter Janine och hon är helt outstanding!! 
Jag brukar alltid göra en Ph Formula Resurfacing Treatment Avancerad. Flera olika peelingar, AHA-syror och masker används. 
Efteråt får huden en helt ny lyster och stramas upp ordentligt. 


När jag kom hem i kväll, väntade denna goda tallrik på mig;  

Lovely lövbiff med frisk melonsallad. Mycket gott.  TACK min kära man! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar