tisdag 18 mars 2014

Välbehövlig vecka!


Jag har nu landat efter en heelt fantastiskt skön skidsemester i Vemdalen! Det är en bra bit att köra dit upp. Det tog 9,5 timmar inkl. ett stopp för lunch och en kort bensträckare.

Vi bodde i en mycket trevlig lägenhet i ett hus precis vid backarna. Vi delade lägenheten med Familjen Lundgren och har haft sååå mysigt tillsammans med dom. Fantastiska vänner!

Jag kan varmt rekommendera detta boende om du någon gång åker på skidsemester i Vemdalen tillsammans med en annan familj.
Vi bodde i huset (mitten av bilden), på 3:e våningen. 160 kvm med
10 bäddar, braskamin, 3 duschar, 3 wc, bastu, två balkonger mm.

Robin fick halsfluss dagen innan vi skulle åka (naturligtvis) - det har han ju fått alla dom tre tidigare åren vi varit på skidsemester :-). Men efter 2 dagar med penicillin så frisknade han till och kunde vara med och åka i backarna.

Jag och Sofia har varit duktiga med squatsen VARJE dag!!

Dag 92 är avklarat idag. Bara 8 dagar kvar sedan är utmaningen klar för denna gången :-)


Nu har jag precis knaprat i mig detta (enligt mitt tycke) mycket goda mellanmål;


Finncrisp med ett tjockt lager krispigt jordnötsmör.

Detta är så gott! Köpt på MM Sports.
Mycket fett. Men nyttigt fett.
Saltat med havssalt.
Fritt från färgämnen, konserveringsmedel och tillsatt socker. 


Nu är det sängläge som gäller!

Vi hörs... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar