söndag 13 april 2014

Min lilla Ninja Turtle..

I morse tog jag ett underbart kul och tufft dans- och styrka pass på gymmet! Härligt sätt att starta dagen på.

Thore och Birgitta kom sedan på fika. Jag gjorde en äppelpaj och egen vaniljsås till det. Såå himla gott!







På eftermiddagen fick barnen tömma sina sparbössor, sedan åkte vi till Toys Rus och dom fick handla för sina sparade pengar. Dom hade 430 kr var.

Robin valde bl. a denna;

En Ninja Turtles dräkt.. Ännu en utklädningsdräkt
till samlingen :-)




Hugo valde Batman Nintendo Wii spel och en Turtles figur.

Kvällen avrundades på favorit-restaurangen-med barnen  =Hardrock. Det blev en god söndagsmiddag.

Jag har fått låna Hugos Efva Attling halsband. Jag tycker det är så himla snyggt! Funderar på att köpa ett likadant till mig :-)


Mini peace Necklace. Efva Attling. 

Nu blir det ett avsnitt av "Breaking Bad" innan läggdags.

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar