tisdag 15 april 2014

Tips på rouge, korvgrillning och ännu en flaska..


Vill tipsa dig om ett väldigt fint rouge. Jag har använt detta i flera år och tycker att det ger så fin färg och guldlyster på kinderna.

Det är från Makeup store och nyansen heter "Lust".



Svårt att se på bilden men det är lite guldskimmer i
rouget. 

Idag, efter förskolan gick vi ut i skogen och grillade korv. Barnens kompisar Ebbe och Tigo och deras mamma var med oss. Trevligt!! 




Massor av godsaker .. idag oxå :-) 

Mysigt ställe i skogen. Hit ska vi gå snart igen!


Efter korvgrillningen var det raskt hem och slänga barnen i badet. Sedan på med träningskläderna och rusa till gymmet. Tränade en timma "Dance". Så himla skoj! Nu vill jag börja dansa igen. 

Efter passet hade jag klarat en utmaning som Elixia satt upp: Träna 4 olika "dansinspirerade" pass på 2 veckor och få en present.. 
...och presenten var....

Just det. En vattenflaska :)
Så nu har jag 7 vattenflaskor att variera mig med. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar