onsdag 28 maj 2014

En populär båt..

Idag efter dagis åkte vi till en lekplats här i Torslanda..

Men innan dess vart det ett besök på Vårdcentralen med Hugo. Då han nu varit väldigt tät och snorig i näsan i 6 veckor kände jag att nu var det nog.. Doktorn måste titta på detta. Stackarn kan ju inte sova och andas ordentligt.. Mycket riktigt, näsan var full med bakterier, två olika bakterier som behövde behandlas med antibiotika.

Sedan bar det av mot lekplatsen. Där står bl. a en båt som man kan klättra på och i. Mycket populärt!
Vi mötte även upp Lotta med sina barn Noah och Mina. Trevligt!










När vi kom hem önskade sig barnen sin favorit smoothie till kvällsmaten. 


Vaniljyoghurt, mjölk, frusna hallon,
toppat med russin och kokos flingor.

Mina Älskade Barn, vad hade jag gjort utan Er?
Ni ger mig såå mycket Kärlek och Glädje.  <3

1 kommentar: