måndag 26 maj 2014

Helgen!

Denna helg har varit helt underbar!!

Helgen började med en grymt rolig och oförglömlig Möhippa för min fina barndomsvän Tina. Vi hade såå skoj och det blev party från morgon till natt.
Kommer inte visa mer bilder än den nedan då vi under större delen av dagen gick omkring extremt lättklädda :-)

Jag och Tina har varit vänner sedan vi var ca 3 år "gamla". 

På Mors Dag igår blev jag firad av mina små grabbar med teckningar på sängen, massor av kärlek och efter jag gett Robin vällingen kl 06 på morgonen (full fortfarande), så fick jag soooova ut några timmar!! Underbart! 

Senare åkte vi till Operan för att se och lyssna på Svärmor Birgitta som hade konsert med Almakören på Operan. 


Här ser det visst ut som Hugo ger Robin en käftsmäll :-o

Skit ungar säger jag bara! 

Det bjöds på en mycket mäktig konsert! Temat var: Simon & Garfunkel. 

Efter konserten samlades vi ett stort gäng på Restaurang Räkan.


Fina svärmor Birgitta och fina styvdotter Charlotta <3

I mitten av restaurangen, precis vid bordet finns en stor pool med massor av fiskar i. Detta tyckte barnen förstås var mycket kul. Det var bl. a hajar och små rockor i bassängen. Barnen fick mata dom med räkor :-)



När man beställer räkor så får man själv köra räkorna i en radiostyrd båt till sitt bord. 






Jag åt bl. a en magiskt god hummersoppa och en lika god fiskgryta med sting i. Enda nackdelen var att det tog lååång tid att få in huvudrätten. Som tur var så höll sig barnen underhållna av fiskarna och båtarna.  




En höjdarhelg med andra ord! 

Nu blir det snart läggdags för att hämta igen lite sömn (trots att jag vet att man inte kan hämta igen sömn).. Men skönt ska det bli. 

Godkväll och Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar