torsdag 22 maj 2014

Prickade in helt rätt dag!


Hoppas att allt är bra med dig och att du har kunnat njuta lite av denna soliga och varma dag!

Barnens förskola prickade in helt rätt dag när dom bokade in en utflykt till Sillvik med alla barn och dom föräldrarna som kunde. Den dagen var nämligen idag!

Strålande sol och värmerekord! Shiiit vilken härlig dag vi har haft!!

Barnen badade, t.o.m Robin badade (som annars är värsta badkrukan). Vi grillade korv, fikade på bulle, saft, kaffe och glass!

Mammas gossar!

Robin <3

Hugo <3

Hugo med sin kompis Wilmer. 


Det har verkligen varit en kanonfin dag!


Men under dagen har jag tänkt mycket på en incident som hände igår.. Jag hjälpte en medelålders dam som hade hemska kramper i hela kroppen (munnen, ryggen, magen), tills ambulansen kom.
Hon mådde sååå dåligt, krampade och höll på att bli medvetslös.. Jag gav henne vatten och baddade henne på pannan med en våt trasa tills ambulansen kom. Jag tänker på henne och hoppas verkligen att allt nu har gått bra. Det är hemskt att se någon må så dåligt.


Nu är det dags för dagen magövningar. 2 minuter Plankan ochh 50 sit-ups. Dag 56 är jag på idag  :-)

God fortsatt kväll och natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar