lördag 3 maj 2014

Vila och Spa..

Dom senaste dagarna har min kortisonsvullna kropp bara fått lata sig med vila och spa :-) Jag ger det några dagar till sedan ska nog allt vara ok så att jag kan köra på gymmet igen.

Det enda jag har rört på mig idag är då vi tog en kort promenad till Robins tvillingkompisars 4-års kalas. Sedan blev det en lika kort cykeltur när jag skulle hämta honom igen.

Vi tog oss ett härligt, varmt massagebad när Robin kom hem från kalaset.




Denna extremt snygga badmössa vann jag i årets
"Julklapps spel" :-)

"Lördagsgodiset" i dag bestod av Wasabinötter och
2 glas rödvin. Mycket gott! 


Känner mig lite låg pga av den molande värken i höfterna, men nu biter jag ihop. Detta ska INTE slå ner mig. Jag skiter i om kortisonet gör att jag svullnar upp till dubbel storlek. Inflammationen ska bara BORT!
Så... sluttjatat om detta.. Förlåt :-)

Nu film och ännu mera vila..

HA EN TREVLIG LÖRDAGSKVÄLL!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar