söndag 8 juni 2014

Robin 4 år!

I dag har vi firat vår Robin. Tänk att det idag var 4 år sedan jag klämde ut honom. Klämde och klämde dom fick ju i och för sig plocka ut honom :-) 54 cm lång och 4.465 gram tung.

Dagen innan Robin föddes.
Shit va stor jag var! 

Robin en timma "gammal". 

Robin idag.. 4 härliga år! 

Många släktingar kom på kalaset idag.  Vi var 26 pers!



Vi bjöd på potatissallad inspirerad av Linas matkasse men med färskpotatis. 

Varmrökt lax...

...och sallad. 


..och kall sås som jag gjorde på cremefraiche, hjortronsylt, salt och peppar.
Passar bra till lax!

...och Prinsesstårta såklart!


Barnen ville bada och det fick dom :-) 


Robin är VÄLDIGT NÖJD med sin 4 års dag och sussar nu gott i sin säng sedan 1,5 timme tillbaka. 

Nu ska jag titta på lilla prinsessdopet som jag spelat in. 


Ha en go fortsatt kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar