torsdag 12 juni 2014

SKAGEN Here we come!

I morgon ska jag tillsammans med fem underbara tjejkompisar åka med min båt till Skagen!! Det kommer att bli några helt fantastiska dagar!!! Jag har längtat efter denna helg länge nu :-)
Hoppas, hoppas bara att det blåser lite mindre i morgon bitti som prognosen säger. Vore inte kul att sticka över till andra sidan om det blåser som det gör just nu. Men jag håller tummarna.


I kväll var Hugo på fotbollsträning. Det är så kul att se honom dribbla runt med bollen. Han älskar att spela fotboll!



Robin ville också vara med, men han får börja nästa år.
Han lekte med bollen vid sidan av planen. 

Efter fotbollen hade vi en mysig Picnic tillsammans med vännerna Ebbe, Tigo och deras mamma Katrin. 

Busungarna!! 


Förresten, jag måste ge ett bra tips på hårborste - Tangle Teezer. Det är en utredningsborste som reder ut det mest trassliga blöta hår (som mitt). Jag klarar mig inte utan denna.





Matchande armband med färgen på naglarna.
VI Pink (märke N.S.I).


Har jag sagt att jag gillar rosa?  ;-)



Nu ska jag packa klart det sista...


OH MY GOD,,,, SKAGEN HERE WE COME :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar