måndag 29 september 2014

Dagens doser...


Idag blev det inte mindre än 4 sprutor. Nu är det bara 2 doser kvar sedan ska det vara klart för Humira.




Det ömmar rejält i överarmarna nu och det är ingen träningsvärk :-) 

I eftermiddags lämnade jag Hugo till sin storasyster, Charlotta. Han ska få ha lite kvalitetstid med henne och sova över där i natt. I morgon är han ledig från skolan för att bara mysa med sin syster och hennes Martin hela dagen. 

När vi var hos Familjen Lundgren igår så lärde Smilla mig att göra sk. "kompis armband" ( Fancy Loops eller Rainbow Loom är andra namn för dessa). 

Jag blev helt fascinerad av detta så efter att vi lämnat Hugo, åkte jag och Robin till Panduro och köpte lite färgglada gummiband.






Väldigt kul! Nu ska jag bara försöka lära mig att göra dom lite grövre armbanden. 

Nu lite te och sedan lägga dom ömma armarna i viloläge.  God kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar