onsdag 15 oktober 2014

Lite av denna varje morgon..


Varje morgon en stund innan frukost, tar jag en "hutt" av denna dryck - ytterligare en boost och ett komplement till dom andra vitaminerna. Känner att kroppen måste ha lite extra vitaminer och mineraler nu.


Aloe Vera Gel. 


Denna dag har varit en aning piggare än gårdagen.

Men det är svårt att tänka sig att det ska bli ännu mera regn i morgon än vad det varit idag. Vilket pissväder!

Idag körde jag ett Crosstraining pass på lunchen. Naturligtvis parades jag ihop med gymmets mest atletiska tjej.
Hon fick mig motiverad att träna oftare och hårdare.  Dom senaste veckorna har jag varit riktigt dålig med träningen.
Jo, tack för den blodsmaken i munnen! Passade fint innan lunchen.


Idag var det lite extra skönt att slänga av sig klackarna, ta på sig raggsockarna och slänga sig i soffan efter lämning/arbete/träning/arbete och hämtning.

Till "middag" gjorde vi goda varma mackor med ost, skinka, tomat, senap och oregano i. MUMS!

Barnen begav sig ut en liten stund efter middagen för att testa ljuset på sina cyklar :-)


Sötnosarna i sina knallröda sydvästar. 

Ni som har barn, använder dom sydvästar? Jag blev så tveksam till om barnen (och då framförallt Hugo som börjat skolan), vill använda regnmössorna. Tänkte att dom kanske tycker det är "töntigt". Men både H & R verkar gilla att ha dom på sig. 

Dom är ute i stort sett hela dagarna på förskolan/skolan. Oavsett väder. Så det är nog bra att hålla knopparna hyfsat torra.  

Nu blir det te och lite mer mys i soffan.

Go kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar