lördag 4 oktober 2014

Tre krassliga...


Idag har jag varit själv med mina "små" grabbar hela dagen. Martin är ute med båten, sista helgen för denna säsongen. Han är tillsammans med sina stora barn och deras respektive. Härlig och mysig tradition dom har!

Robin hade skyhög feber igår. Feber även idag men lite lägre temp. Hugo och jag är också lite krassliga.
Så denna dagen har vi bara varit hemma och vilat. Naturligtvis unnade vi oss varsin kanelbulle dagen till ära..

Ikeas frysta bullar som man bakar i ugnen blir så himla goda!
Kladdiga som man vill att dom ska vara inuti :-)  


I torsdags tog Robin sitt första simmärke. Han hade klädsim. Stolt kille! 





Efter en mycket skön dag, avrundade vi med att se Fångarna på Fortet tillsammans alla tre. Nerbäddade i soffan med filtar och tända doftljus omkring oss.

Mot slutet var det en av deltagarna (Björn Bengtsson), som hoppade Bungy jump. Då kom jag att tänka på att jag faktiskt också gjort det. När jag inte var lika mesig som jag är idag. Letade upp filmen i datorn för att visa barnen. Dom blev mycket imponerade! 

Jag kommer ihåg känslan när jag stod däruppe på Eriksbergskranen (84 meter hög). Det blåste ganska mycket och jag hade inte planerat att hoppa egentligen. Bestämde mig 5 minuter innan då jag gick på kajen att NU ska jag klättra upp och hoppa ner. 

Så det gjorde jag....  





Tror det var år 2002. Det var tider det... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar