söndag 16 november 2014

Julgalan!

Det blev en riktigt lyckad kväll igår. Mycket trevligt och grymt bra show! Dock inte lika med planeringen kring själva Julbordet. Långa köer till bufféerna och man satt väldigt trångt. Alldeles för mycket folk!
Men vi hade mycket bra placering på bordet, precis framför scenen så vi såg allt på nära håll. 

Jag fick låna ett par svarta uggs och ett par låga Toms skor av min granne, som jag kunde byta mellan. Men det blev uggsen under hela kvällen. Alldeles för stora i storleken men perfekt för det gjorde att jag inte behövde ha lika ont. 
Kände mig som en liten kort "mupp" som haltade omkring. Absolut inte van att gå omkring i låga tofflor på fest :-) Men jag ville ju såå gärna gå och är glad att jag gjorde det eftersom det var så himla skoj!






Vilka artister som uppträdde under kvällen!! Lena Philipsson, Magnus Uggla, Petra Marklund, Timbuktu, Lasse Berghagen, Ace Wilder, Ebbot, Miriam Bryant, Bo Kaspers Orkester, Alvaro Estrella

Konferenciererna Davi Hellenius och Peter Settman var jätteroliga!! Många skratt blev det! 







Tyvärr blödde jag igenom kompressen på tån. Kände att jag blödde igår kväll, men vågade inte kolla förrän jag vaknade imorse. 

Hua, ser inte så kul ut. Om du är känslig för att se sår så titta inte på bilden nedan. Men jag undrar om någon vet om det är normalt att det ser ut så här 4 dagar efter en tåoperation? Någon som är sjuksköterska och vet???? Läkaren som opererade sa att jag inte skulle ta loss kompressen förrän stygnen ska tas bort om 2 veckor. Jag ska alltså inte tvätta tån/såret på 2 !! veckor. Men stämmer detta även om det blött igenom så här?? Jag är så tveksam. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar