tisdag 23 december 2014

Dan före dan...



Nu närmar det sig...  I morgon är det JULAFTON! Tomten har redan lagt några paket under granen. Men han kommer säkert att komma med fler under natten...



Igår tog jag min andra Humira spruta. Tog den hemma. Martin var ett bra stöd och hjälpte mig :-) 
Tog också prover på Carlanderska. Tre provrör med blod som jag ska ta varannan vecka. Kände mig lite låg och omplåstrad i går kväll. Idag har jag varit illamående så har inte kunnat äta lunch. Men nu har det släppt som tur är :-) 




Strax får vi besök. Mamma, Pappa, Mormor, Olle, Sanna, Victor och Anders kommer hit. Vi ska äta nygriljerad skinka, lax, sill, ägghalvor mm. Sedan blir det uppesittarkväll framför Bingolotto.
Det ska bli riktigt mysigt! 

Önskar Dig en riktigt God kväll och God Jul (om vi inte hörs i mon). 



KRAM och PUSSS! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar