tisdag 16 december 2014

Jag gjorde det!!

Idag gjorde jag det som jag längtat efter såååå länge!! Jag var ute och joggade. När Martin kom hem svirade jag om till joggingkläder, reflexväst och pannlampa. Drog med mig min granne Johanna också. Jag hade inte ont det minsta. Helt otroligt!!
Nu kör jag så länge kroppen säger JA.
På en halvtimme tog vi oss runt dom dryga 5 kilometrarna ner till havet och på stigen vid berget tillbaka. En rund, skön slinga! Jag är överlycklig!!

Regnet öste ner och det var kolsvart ute.
Men med vilja och pannlampa och så är det inga problem :-) 


Hugo tyckte det var kul med pannlampan.


Igår kväll tog vi äntligen in vår Julgran.

Vi insåg ganska snabbt att det inte var den mest raka granen (även detta år)  :-)
Men vad gör väl det... Jag gick nämligen "totally bananas" inne på Iems i går eftermiddag. Köpte dom mest fantastiska julgranskulorna och finaste grandekorationerna jag någonsin sett!
Jag fick en "Blackout" inne i affären och plockade av dekoration efter dekoration i butikens vackra Julgran. Visste ju egentligen att nästan varje dekoration kostade minst 49 spänn. Meeeen va 17:on, jag lever bara en gång ;-)

Så jag kan säga att det var en sann njutning att pynta granen i går kväll. Vitt, silvrigt, glittrigt och någon gulddetalj här och där. Barnen var också överförtjusta i allt glittrigt. Discokulorna var Robins favoriter :-)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar