söndag 4 januari 2015

Årets första helg...

Den första helgen på 2015, blev en bra helg.

I går invigdes dom nya skridskorna som pojkarna fick i julklapp. Det var lite vingligt (för oss alla) i början. Men sedan släppte det och gick ganska bra. Kul!







Det här med grimaser på kort, det är pojkarnas nya "grej" :-) 


Idag var vi på en underbart god brunch på Ritz tillsammans med Richard och Linn. Jag kan verkligen rekommendera deras brunch. Såå gott och mysigt att träffa dom. Linn är nu på väg till Thailand, lite avis är jag allt ;-) 








Stor sol denna helgen=stora solglasögon.

Idag på eftermiddagen, var jag på en timmas Zumba pass. Det var längesedan jag Zumbade nu, hade nästan glömt hur kul det är. Kommer att försöka gå på detta pass alla dom söndagar som jag kan. 

När jag kom hem kurrade det mycket imagen igen. Ju mer man äter, desto hungriga blir man  :-o 
Så det blev två smarriga räkmackor. Imorgon tänker jag köra igång med 5:2 igen. 

Det kommer att bli tufft. Men det funkade så bra för mig när jag körde detta i våras så nu är det dags igen. 

Jag ska försöka äta 500-800 kcal på måndagar och onsdagar. Dom övriga dagarna, precis som vanligt. 


Wish me luck!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar