måndag 2 februari 2015

Nytt bord.

God kväll!

Hoppas allt är bra med dig? Jag har känt mig trött och sliten idag. Ingen energi alls. Dessutom världens ångest inför Humira sprutan som jag ska ta idag. Har inte tagit den ännu....  skjuter på det hela tiden. Orkar inte må illa... Men måste strax ta den så det är väl bara att få det överstökat, bita ihop, gå och lägga sig och hoppas på att inte må så jätteilla denna gång :-o
Har även fått en annorlunda röst efter att jag börjat med Humiran. Det har hänt något med stämbanden, rösten är ljus, ansträngd och det är jobbigt att prata. Detta har pågått sedan början av januari. Tänkte först att det är en vanlig förkylning men nu börjar jag på allvar  undra vad det är? HAr fått läkartid i morgon (hos Öron Näsa Hals)för att kolla detta. 

En stor ljusglimt idag var en grymt mysig lunch med Sandra och hennes söta lille bebis Harry.  Jag vill ha en bebis till när jag ser honom. Såå gosig :-)

Men efter lunchen fick jag åka och hämta Hugo på skolan då dom ringde och sa att han ramlat och slagit i huvudet. Passade även på att hämta Robin också, bättre än att åka fram och tillbaka.

Det var inte så illa med Hugo som jag trodde. En klass"kompis" hade knuffat honom så han ramlade in i en järnstolpe. Fick en bula och liten reva mellan ögonen. Men inget illamående som tur var.
Men det gör ont när han rör snabbt på huvudet och när han lutar sig framåt. Min lille stackare!






Ytterligare en ljusglimt idag var att vårt specialbeställda vardagsrums bord levererades till oss. Det är så fint!! Nu ska vi bara hitta passande stolar, stor rund matta och taklampa över bordet.
Beställde det på Linderoth´s Bygg- och Möbelsnickeri som ligger i Uddevalla.




Nä, nu är det dags för sprutan och sedan bara hoppas på att somna innan illamåendet kommer.

GODKVÄLL och GODNATT !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar