torsdag 12 februari 2015

Spenderat eftermiddagen och kvällen med bara Robin.


Ibland är det väldigt mysigt att få tillbringa tid med bara sitt ena barn. Få ge all uppmärksamhet och tid åt bara en och lyssna och prata med varandra om allt mellan himmel och jord. Det är just vad vi gjorde idag, jag och Robin. Såå himla mysigt!

Vi åkte först in till stan på eftermiddagen. Där fick han välja en leksak inne på Br-leksaker. Sedan kollade vi i några affärer och köpte födelsedagspresenter och två små Alla hjärtans dag presenter till storebror. Robin visste precis vad Hugo ville ha <3

När vi kom hem provade Robin sin nya "Olof dräkt". Han ska nämligen på kalas nästa helg med "Frost" tema.  Då vill han klä ut sig till snögubben Olof. Han har redan övat in sin replik..... "Hej jag heter Olof.. och jag gillar varma kramar" ... Ha haaa haa .. för gulligt!









Sedan gjorde vi dom obligatoriska torsdags pannkakorna. Protein pannkakor med färska hallon till mig..





Sedan hade vi en lugn och mysig nattning med saga och Robin gav mig en 4 minuter lång puss på kinden innan han somnade  <3 .


Martin och Hugo är på Hockey och får sin egentid tillsammans.

Igår provade jag på Poledance för första gången. OJ vilken träning! Mina armar och min rygg värker idag :-o .
Det var så skoj så jag anmälde mig till en nybörjarkurs. Startar onsdagen den 3 maj. Efter den kursen kanske jag kan dra mig upp på stången? Det var nämligen helt omöjligt igår. Kände mig mest som en klumpig elefant.

Men detta lilla filmklipp bjuder jag på.. för det var såååå skoj!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar