måndag 16 mars 2015

Projekt utesoffa och trevligt middagsbesök

Hoppas du mår fint. Jag mår ok. Fortfarande trött efter värsta hostan någonsin, barnens skador, in och ut på läkarbesök etc etc...

I helgen har jag varit helt själv med pojkarna då Martin tagit Jägarexamen. Så nu är jag gift med en Jägare :-)

Det har varit en väldigt lugn helg, en välbehövlig helg. Vi har nästan bara slappat.

Igår åkte vi en sväng till Hindås och besökte mamma. Vi åkte också till min morbror, Thomas och Anette. Där fick pojkarna åka traktor och skjuta luftgevär.









I eftermiddags påbörjade jag och Robin "Projekt utesoffa". En vit soffa som stått ute sommar som vinter och ser nu inte trevlig ut. Jag har tänkt att försöka snygga till den lite. Vi får se hur det går.. Fortsättning följer...







Martin är på Hockey i kväll men jag och pojkarna fick trevligt sällskap av Linn! Vi gjorde pastasallad med paprikakräm och parmaskinka. Barnen fick kycklingspett. Såå mysigt!




Ska nu ta min Humira spruta, kan inte skjuta på det längre nu. Men jag mår alltid så illa efter jag tagit den så jag måste se till att somna fort innan illamåendet kommer :-o

I gotta do what I gotta do... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar