söndag 26 april 2015

Vårblomster..

Spenderade gårdagen med mina kära föräldrar och syskon. Vi hade en mycket trevlig och avkopplande dag och kväll! Mamma och pappa har fått det så fint i sitt nya hus!

Vi tittade på gamla familjefilmer, spelade spel, lagade god middag och bara myste.

Idag gick jag, Martin och barnen en 2,5 ! timmes lång promenad. Hugo klagde litegrann mot slutet (vilket är förståeligt), men Robin kämpade på hela vägen. Han är ett riktigt kraftpaket, sprang upp för backarna :-)


Vi stannade en gång på vägen och fikade på apelsin.




 
 
Mina 3 älskade killar!
 
 
Jag har även städat i kylen idag och pysslat med alla blommor hemma.

Tyvärr hade denna underbara buketten gjort sitt... ;-(


 
 
 
 
 
Även dessa vackra liljor fick lämna sin vas..




Endast Eukalyptusen kvar och dessa vackra vårblomster som barnen plockade igår;


 
 
 


Jag fick ett tips om att sätta eukalyptus i badrummet för doften från växten kommer fram när den omger sig av den varma fuktiga luften. Det doftar verkligen Spa (eukalyptus). Tips! Tips!
 
 

 
 
 
 



Jag älskar verkligen vackra blommor och växter! Men tyvärr är jag urusel på att sköta dom :-)
 
 
Stor kram!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar