söndag 28 juni 2015

En riktig fest- och kalashelg!

Trots fortfarande ont i bihålorna, så har detta varit en riktig toppen helg!

Igår var vi ute med Got Event i hamnen med en båt för att titta på Volvo ocean race "In-port -race". Därefter hängde vi en bra stund i Mix Megapol tältet,  käkade popcorn, drack rosé och minglade runt bland massa roliga människor :-)

 
 


Mix Megapol bjöd på dom smörigaste och godaste popcorn
som jag någonsin ätit, så  jag fick i mig några strutar.


Tyvärr så hade klantiga jag lagt ner min mobiltelefon i min goodiebag istället för i handväskan. Så det var någon annan som av misstag fick med sig min goodiebag istället för sin. Så det blev några oroliga timmar innan den tillslut kom tillrätta :-o
Men sedan firade vi "mobil-återkomsten" ordentligt med underbart god middag på TOSO.





I morse var det bara att ta nya tag igen och direkt efter frukosten ta på kalaskläder igen. För sedan bar det av på två olika kalas.


Jag älskar denna klänningen från H&M!
 

Här ser man strukturen lite bättre..

Först åkte vi och firade min lillebror, Anders 25 års dag. Det bjöds på jäääättegoda smörgåstårtor som mamma hade gjort. Sedan blev det cheesecake till kaffet.





Jag och finaste lillebror <3


Sedan for vi vidare och firade Mathildas (Martins systerdotter) 18 års dag. Där bjöds det på supergod middagsbuffé,  kaffe och tårta.


Finaste Thilda <3


Robin i faster Christinas knä.



Jag öppnade min  fortune cookie som jag fick i går
kväll på TOSO..



Budskapet i min kaka: Trust your intuition.
JAPP!
Det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra :-)


Stor Kram och God natt från en lite trött men glad tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar