fredag 10 juli 2015

Mys med vänner, jobb, träning och nu packa...


I går hade jag en sån där riktig mys- med-kompisar-dag. Först åkte jag och barnen till Hovgården och besökte min fina barndomsvän, Tina och hennes barn. Vi käkade tacos till lunch och sedan rabarberpaj till kaffet.
 
Därefter fick barnen rida. Robin red barbacka på underbart goa och söta Ronja.


 
 
 
 
 
 
 
 




Gårdagskvällen spenderade jag med min vän Maria som jag varit vän med sedan gymnasietiden. Vi pratade om en massa minnen och käkade god middag på TOSO.

Maria, chrispy shrimps, ett glas rött, kan ALDRIG bli fel :)

Vi har en hel del minnen tillsammans. Jag har bott hos
Maria en period och vi har varit med om mycket
tillsammans.

Efter TOSO drog vi vidare en sväng till Dorsia...
 
 
 
 
 
 
 
....och slutligen innan hemfärd, blev det en "White Lady" på Posthotellet..
 
I morse behövde jag arbeta några timmar. Under tiden fick barnen leka hos sina grannkompisar. Sedan följde dom med mig till gymmet så jag fick köra ett STENHÅRT Body Pump pass..
 
För nu lär det väl dröja ett tag innan jag kommer till gymmet igen. Nu är det packning som gäller inför stundande båtsemester. Skall bli helt UNDERBART!!
 
 
 
PUSS & KRAM
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar