tisdag 25 augusti 2015

Rosa :-((

Jag fick ett plötsligt infall, att lägga i lite rosa slingor i mitt platina blonda hår.. Ångrar att jag inte lät min frisör att göra det. Är inte så nöjd :-(
Men eftersom det är toning  så skall färgen tydligen tvättas ur efter 4-6 tvättar. Vi får väl se hur det blir  :-o . Men fördelen är att denna toning är lika skonsam som en inpackning för håret.

När jag var hos min frisör Alexandra (jätteduktig tjej), som nu precis börjat arbeta på salongen Infinum på Lilla Bommen 6 (i läppstiftet), så gjorde hon en sk. Olaplex behandling på mig. Jag tycker verkligen att det kändes bra för håret. Man kan färga och bleka håret utan att förstöra dess kvalitet! Grymt bra verkligen. Olapex gör man i 3 steg. Steg 1 och 2 görs på salongen. Steg 3, är en inpackning som du köper med dig hem och gör 1 gång per vecka.


Innan...




Efter.....




 
 
Nä, usch hoppas det tvättas ur fort! Tänkte att jag skulle vara lite trendig för det är ju inne med rosa eller lila pastellfärger i håret nu. Men kanske inte passar bra på en 38 åring?!
Ha haaaaa.... 40-års kris börjar närma sig.
 
Idag har jag kört ett stenhårt lunchpass på gymmet och sedan 1,5 timmes asjobbig men riktig kul Poledance!
Så nu ska det bli riktigt skönt att lägga huvudet på kudden....
 
Natti natti!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar