torsdag 17 september 2015

Några år emellan....

Idag hittade jag en bild på Hugo när han var drygt 6 månader "gammal".. Samtidigt satt han bredvid mig i soffan med Ipad och hörlurarna. Lite kul att Hugos napp på bilden är i samma färger som hans hörlurar idag :-)

Lika söt på båda bilderna men det skiljer nästan 7 år mellan dom;


 
 
 
 
 
Ikväll kom mamma och hjälpte mig att ta min Humira spruta. Det gjorde inte lika ont när hon tog den på mig som när jag tar den själv. Såå skönt att ha det gjort.. Dags igen om 2 veckor. 
 
Dom senaste veckorna har jag kört mellan 5-6 träningspass i veckan. Kroppen är helt slut, fast på ett skönt sätt. Antagligen också ganska chockad efter en sommar med noll träning och massvis med god mat och dryck.
Men jag har haft extra ont i höften dom senaste dagarna. Så idag körde min PT, Sandra, bara överkroppen med mig. Passet avslutades med ett högintensiva box intervaller :-o.
Om 10 veckor ska jag vara i bra form igen. Känner mig superladdad!

Hoppas allt är bra med dig!
 
 
Godkväll och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar