torsdag 1 oktober 2015

Doft av kanelbullar....

Hej fina!

Ikväll har vi bakat kanelbullar, för imorgon, är det Kanelbullens Dag och barnen har önskat sig varsin kanelbulle efter frukost :-)

Så fick det bli!

 
 
 
Mumsiga värre!
 

 
Jag har idag kört PT pass. Min PT kör slut på mig varenda gång!! Har nu tränat 4-6 pass i gymmet under 4 veckor och det har redan börjat ge lite resultat på musklerna. Känns väldigt kul att bli starkare och orka mer! Arbete ger resultat men det är lååång väg kvar till mitt mål :-)


Detta var 5 september...

Idag. Inte samma kläder och inte samma vinkel .
Men musklena börjar komma fram :-)





Robin kör hemma träning! Idag såg det ut så här;


 
 
 
Idag käkade jag golunch med dessa två godigar;
 
 

Sandra och Harry <3


Kan verkligen rekommendera River Café.
Underbart god mat OCH omgivning!

Nu är det dags att nana... Imorgon bär det av ut i Europa.. Allt är packat och klart  men upp tidigt!





God natt zzzzzzz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar